Chestionar satisfacție pacient

Acasă / Chestionar satisfacție pacient

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în spital şi a creşterii calităţii acestora, vă rugăm să aveţi amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi de a depune acest chestionar în cutia postala care se află pe palierul fiecărei secţii „CHESTIONARE PACIENTI”.

Dacă nu doriţi să completaţi chestionarul, vă rugăm să îl introduceţi necompletat, în aceeaşi cutie.

Pentru situaţiile pacienţilor fără discernământ, temporar sau constant (stări comatoase, inconstienta, etc.), aceste chestionare se vor completa de către aparținători sau persoanele desemnate prin sentinta judecatoreasca.

Răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dvs.

Nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim si confidențial !!!

Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi !!!

    Calitatea dumneavoastră:
    1. Elemente socio-demografice

    (bifați situația care vi se aplică)

    D1. Sexul
    D2. Vârsta
    D3. Mediul de proveniență
    D4. Ultima școală absolvită
    2. Secția
    Spitalizare de zi (specialitatea)
    Ambulatoriu (specialitatea)
    3. La internare aţi fost însoţit pe secţie de:
    4. In timpul internarii, pentru deplasarea prin spital, aţi fost însoţit de personal medical desemnat:
    5. La internare, dvs. ca și pacient, ați fost informat cu privire la:
    5.1. drepturile si obligațiile dvs.
    5.2. reguli de comportament
    5.3. reguli de igiena personala
    5.4. modalitatea de depunere a sugestiilor și reclamațiilor
    5.5. asigurărea asistenței spirituale conform confesiunii pacientului
    6. Ati primit explicatii pe intelesul dvs. asupra planului terapeutic stabilit de medicul curant?
    7. Ati primit explicatii pe întelesul dvs. asupra planului de ingrijiri?
    8. Ati primit informatii de la medicul curant, pe întelesul dvs., despre riscurile medicatiei prescrise si /sau a riscurilor asocierilor de medicamente?
    9. Cunoasteti un efect advers sau risc pentru medicamentele sau procedurile terapeutice administrate?
    Dacă da, vă rugăm să detaliați în câteva cuvinte (optional):
    10. Ati fost informat cu privire la diagnosticul stabilit?
    11. Ati fost avertizat de catre personalul medical cu privire la riscul de cadere?
    12. Cunoasteti identitatea personalului medical implicat in administrarea tratamentului dvs.?
    13. Personalul medical utilizeaza mănuși de unică folosință la fiecare contact cu pacientul?
    14. Ati cumpărat medicamente sau alte materiale medicale pe durata internarii?
    15. Cum ați ajuns să vă internați în spitalul nostru (selectati una din variantele de răspuns):
    16. Ati fost internat recent in alta unitate sanitara unde ati efectuat tratamente microbiene?
    17. Apreciați pe o scală de la 1 (total nesatisfăcătoare) la 3 (foarte bună) calitatea serviciilor primite în spitalul nostru:
    17.1. Atitudinea personalului la primire
    17.2. Atitudinea personalului pe parcursul șederii dvs. în unitate
    17.3. Îngrijirea acordată de medic
    17.4. Îngrijirea acordată de asistente
    17.5. Îngrijirea acordată de infirmiere
    17.6. Calitatea hranei si a serviciului de distribuire ( dupa caz)
    17.7. Aspectul lenjeriei si efectelor de spital
    17.8. Ambientul spitalului (sali de asteptare, liniste, curatenia in ansamblu)
    17.9. Calitatea condițiilor de cazare-salon (dotare, facilități)
    17.10. Calitatea grupurilor sanitare
    18. Consideraţi că drepturile pacientului au fost respectate pe perioada spitalizării?
    19. Vi s-a solicitat consimtamantul cu privire la colectarea, prelucrarea si stocarea datelor cu caracter personal, conf. Regulamentului General pentru protectia datelor cu caracter personal nr. 679/2016?

    Vă mulțumim pentru colaborare!